Процес обробки автомобіля

Шумоізоляція автомобіля — це досить складний процес, в яких входять чотири ключові етапи:

  • Абсолютне розбирання салону.
  • Укладання вібро-шумоізоляційних елементів.
  • Боротьба зі скрипом всередині салону.
  • Повна збірка салону і перевірка якості обробки.

Під час повної шумоізоляції автомобіль піддається повному розбиранні всього салону (включаючи в себе торпеду, або не включаючи, якщо це не потрібно за програмою) аж до метала — демонтуються і знімаються крісла, пороговий пластик, пластик з багажника, стійки, полиці, оббивка / кожух зі стелі, килим. У підсумку виходить абсолютно голий салон з встановленої торпедою.

Головне — це акуратність при розбиранні елементів салону (пістони можуть поламатися в залежності від якості самих пістонів і марки автомобіля). Після розбирання і знежирення потрібно почати сам процес укладання шумоізоляційних матеріалів.

Укладання матеріалів проходить за принципом віброізоляція->шумоізоляція. Площа обробки салону вібро-шумоїзоляционнимі матеріалами становить близько 80-90% площі поверхні з металу.

Правильний підбір матеріалів шумоізоляції для різних зон — це дуже важливий момент! Використання однакового матеріалу для шумоізоляції всіх ділянок не дасть хороший результат. Матеріали, які використовуються в різних елементах, необхідно підбирати з урахуванням зони поверхні, яку треба позбавити від шумів.

Що стосується скрипів, боротьба з ними — це вкрай необхідний захід під час шумоізоляції авто. Після проведення шумоізоляції, скрипіння елементів всередині салону стає величезною проблемою. Так, загальний рівень шуму в салоні падає, але поскрипування, цвіркуни в салоні стають вкрай нестерпними. Є цілий ряд матеріалів, за допомогою яких можна позбутися від цвіркунів. Також віброізоляційними матеріалами можна обробляти елементи з пластику, тим самим обтяжуючи його для того, щоб прибрати коливання. В цілому ж, протистояння з пластиком всередині салону проходить методом ретельної проклейки стиків та заповнення прокладними матеріалами.

Після того, як було проведено вібродемпфування, укладка шумоізоліції і обробка пластикових частин, відбувається збірка салону в зворотному порядку. Приємним результатом проведення шумоізоляції автомобіля стає кардинальне поліпшення акустики автомобіля. Акустична обробка шумоізоляційними матеріалами елементів, де присутні і динаміки, дає можливість акустичної системі проявити себе в максимальній якості. У будь-якому випадку, заміна або установка акустики вимагає в обов’язковому порядку роботу з акустичною обробкою, інакше потенціал не розкриється.

Що стосується обробки окремих зон, які на перший погляд не можуть нести будь-якої шум. З цього приводу конкретної відповіді дати не можна, як і на питання що служить найбільшим джерелом шуму. Це через те, що кожна машина по марці і моделі абсолютно індивідуальна і вимагає унікального підходу (у будь-якого авто є слабкі місця, яким потрібно приділити найбільшу увагу).

Ізоляція окремих частин автомобіля

Двері. Через них проникає велика кількість шумів ззовні. Двері мають великі площини металу (фільонки) і невелику кількість ребер жорсткості. Обробка дверей значно змінює ситуацію — двері автомобіля з заводу практично не обробляються і мають дуже слабку шумоізоляцію (це стосується абсолютно всіх марок без винятку). Саме тому якісно оброблені двері мають дуже хороший ефект, який, в деяких випадках, може позмагатися з обробкою декількох зон одночасно.

Додатково шумоізоляція дверей покращує акустичне оформлення дверей. Динамік, який встановлений в двері, отримує об’ємність в своїй роботі, що, в кінцевому підсумку, призводить до значного поліпшення звучання акустичної системи

Багажник. Ізоляція багажника особливо актуальна для тих людей, які багато часу проводять в русі. Багажник, який має якісну обробку, зменшує шум у салоні, робить менш чутним задню частину машини, прибирає зайвий звук, що виходить від задніх арок.

Стеля. Під час руху ця зона має досить великий рівень шумів, так як її вібронавантаженість досить висока і здатна створювати зайвий шум. Обробка даху вібро-шумоізоляційними матеріалами допомагає прибрати гул, який виходить від даху на швидкості, зменшити чутність дощу в салоні.

Капот. Ця зона дуже актуальна для дизельних автомобілів, так як площа капота велика, а вібраційне навантаження від двигуна передається на великі площини. Віброізоляція капота дуже сприятливо позначається на рівні шуму і вібрації всередині салону автомобіля.